Pages

Ako si chrániť pleť pred mrazom

Hodnoty na teplomeroch klesajú pod nulu (ako kde) a tým je aj naša pleť veľmi zaťažovaná, preto si v zime zaslúži extra starostlivosť. Neprospievajú jej náhle zmeny teplôt, napríklad keď z vyhriatého domova vybehnete von, kde mrzne a šľahá vietor. Preto som si menší urobila prieskum o tom ako sa v tomto mrazivom období starať o pleť.

Používajte make-up

Nie preto aby ste boli aj v zime krásne ale hlavne preto, lebo make-up vytvorí ochrannú vrstvu, ktorá chráni tváričku pred vetrom, ďalej ju hydratuje a vyživuje. Voľte skôr tekutý make-up a snažte sa používať čo najmenej púdru, pretože ten tvár skôr vysuší.

Krémujte

V zime je lepšie uprednostniť mastnejšie a hustejšie krémy pred tými ľahšími. Najvhodnejšie je používať prípravky s výťažkami z rôznych olejov alebo natrieť tvár priamo olejom, ja som skúsila kokosový olej a môžem len odporučiť. Ľudia s mastnou pleťou majú výhodu, nemusia si ju tak často krémovať. Postačí aj obyčajná nivea.

Ruky

Ruky sú taktiež vystavované drsným podmienkam a často sa na ne zabúda. Preto by sme ich mali chrániť teplučkými rukavicami a pravidelne natierať krémom. Stačí niekoľko minút na mraze aby pokožka rúk začala vysychať, preto ich musíme chrániť.

Pery

Nemôžeme zabudnúť na pery! Starostlivosti o pery v zime treba venovať špeciálnu pozornosť. Pokožka pier je veľmi jemná a citlivá, navyše sa tu nenachádzajú takmer žiadne mazové žľazy, a preto je aj náchylnejšia na vysušovanie. Snažte sa ich čo najmenej olizovať, pretože toto im vôbec neprospieva a potom sú náchylnejšie k popraskaniu. Veď, kto by chcel bozkávať namiesto jemných pier šmirgeľ pod imelom? Výhodou je, že nemusíte ani toľko investovať do balzamov a  kadejakých predražených mastičiek, postačí obyčajný jelení loj. Mám ho už pár rokov odskúšaný a navyše je neutrálny, bez príchutí, čo vás nenúti si pery stále olizovať, pretože sú sladké.


Tipy

  • aspoň polhodinu pred odchodom z domu si tvár neumývajte
  • chráňte pokožku pred slnkom
  • na veľmi popraskané pery natrite med, nechajte pôsobiť aspoň 10 minút a potom umyte (alebo radšej olížte) 
  • dodržiujete pitný režim
  • obmedzte pitie čierneho čaju, kávy a alkoholu
  • pri návšteve vysokohorských stredísk nezabúdajte na krém s ochranným UV faktorom
Ďakujem vám za prečítanie môjho príspevku a napíšte mi do komentárov ako sa vy chránite pred mrazom. Zajtra sem pridám GIVEAWAY, keďže mi majú prísť veci, ktoré som objednala. 

Majte pekný deň...

1 komentár:

  1. Ja si neviem predstaviť, žeby som v zime nepoužila krém na pleť či permanentne krém na ruky! :D To je jednoducho must-have! :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Dymové líčenie s MR Salvation Palette *

    OdpovedaťOdstrániť

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com